Missad namnsdag

Hoppsan, jag missade helt att Emilia hade namnsdag i söndags. Det var min farfar som snällt berättade detta för mig igår.

Hon är helt underbar liten tjej, hon är så späd jämfört med hur Vincent var. Hon är också mer nöjd med tillvaron, sover snällt i sin säng på dagarna (nätterna vill hon sova hos mig) och sitter snällt i babysittern och tittar. Det är så olikt den första tiden med Vincent, som krävde mycket mer av oss.

Idag berättade han på dagis att han hade pussat lillasyster på pannan, vilket är ett framsteg från igår då han inte hade någon lillasyster.
Sparky verkar glad för att fått en lillmatte och tröstar och pussar gärna på henne. Katterna däremot springer så fort hon börjar låta.





Mina älskade barn.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Inte likt dej att missa namnsdagar va!? Men jag tror hon förlåter dej.



Kram

2010-11-16 @ 13:38:18
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Amanda

Hon är så fin lilltjejen! Grattis igen!

Jag har försökt kommentera här ett par gånger men det verkar inte funka? Har mina kommentarer ändå gått fram ber jag om ursäkt för mitt spammande. :)

Härligt att ni äntligen har erat nytillskott hos er!

Kramar

2010-11-16 @ 14:34:50
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Kattis Kollega

Tänk, nu har ni en syskonskara i er familj. Och jag vet att jag sparkar in öppna dörrar här, men hon är gudomligt söt... Ska ni komma och fika här nästa onsdag? Johanna och Harry ska komma, om han har frisknat på sig.

Kram från Hogrän

2010-11-16 @ 19:06:48
Postat av: Liselotte

Åhhh grattis så mycket! Skönt att allt är väl. Hon är lik sin mamma tycker jag allt. Kram

2010-11-16 @ 21:09:42
Postat av: Clara

Längtar så efter att få träffa henne imorgon! Oh er andra också såklart! :)

kram

2010-11-16 @ 21:19:26
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Clara

Längtar så efter att få träffa henne imorgon! Oh er andra också såklart! :)

kram

2010-11-16 @ 21:19:36
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tror att ni är lugnare vilket gör bebisen lugnare. =) Vad skönt att V får vara på dagis. Här får man inte lämna förrän efter de 10 pappadagarna.

Kram!

2010-11-16 @ 21:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: