Helt borta

Mitt huvud är inte alls med längre. Gör jag inte saker direkt när jag kommer på dem så är det kört, jobbigt för jag blir avbruten ganska ofta även av mina egna tankar. Jag dukar fram grytunderläggen som tallrikar (de är av kork och inte det minsta trevligt att äta middag på) och tar på Emilia Vincents kläder, lite stort. Mina drömmar ska man inte tala om och jag vaknar ofta med tanken: va f-n, och undrar vad mitt undermedvetna håller på med. Det är inte annat än att jag blir riktigt nervös i hur jag ska kunna börja ett nytt jobb.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Ida

Inte så konstigt att du är lite förvirrad för tillfället då du garanterat har så mkt som virvlar runt i huvudet just nu. Jag tror att det kommer gå utmärkt! Tror att börja jobba är precis vad du behöver så du kan fokusera på det och släppa allt annat under dagtid. Kram!

2011-08-24 @ 20:01:27
Postat av: Kattis fd Kollega

Det kommer att gå bra. Det skulle vara konstigt om det inte var lite snurrigt nu med allt som är på gång. Syns på fredag. Kram på dig!

2011-08-24 @ 21:04:19
Postat av: clara

Jag vet, det är piss att känna sig splittrad.... Men en dag så vaknar man och mår liiiite bättre och då får man rida på det. Och gör endast det som är nödvändigt! Det hjälpte mig! Massor med kramar!

2011-08-25 @ 12:42:06
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: