Näsblod

Jag fick världens näsblod igår när vi åt middag och det var så kraftigt att jag inte kunde äta under tiden och mitt i allt så ringde även pappa, men han fick en upptaget ton. Gillar inte alls att blöda näsblod och gör det väldigt sällan och har ingen aning om varför det började igår.

Emilia var på sin 3-månaderskontroll igår och hon klättra fint på sin kurva, 5940 gram och 60 cm. Det var också dags för vaccinering så det var en spruta i varje lår, usch så hon skrek stackarn. Hon har tack och lov inte fått några biverkningar.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: malena

hej gumman låter inget kul med näsblodet, men vet att man kan få det pga trötthet när man har fullt upp och stressigt, säg till så hjälper jag dig när jag är ledig kan ju ta henne nån liten timme så du får sova lite. kram

2011-02-10 @ 12:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: