Utveckling

Det går runt för Emilia då hon igår klarade att vända sig från rygg till mage, men sen dess har varit lugnt på den fronten igen. Denna vecka har vi börjat ge lite gröt och det går väl sådär för hon har inte riktigt kommit på sväljtekniken. Häromdagen drog hon upp benen under sig och sköt ifrån vilket resulterade i ett ansikte i golvet då det inte fanns några armar som tog emot.

Tänkte jag skulle filma henne när hon vände sig, men hon var mest intresserad av annat



Sparky är idag ute utan tratt och jisses vad han springer. En helt ny värld är det efter 2 veckor med tratt.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Kattis Kollega

Men hon har väldigt bra benspark!! Kan nog bli en hyfsad skidåkare av det - kanon!

Och gratta Sparky från mig. Han har min fulla tratt-sympati, stackarn....

2011-03-26 @ 19:31:56
Postat av: Clara

Så söt man kan va då!!! Max undar bara vad han säger, alla i hans omgívning är ju killar så han fattade inte riktigt det där. :)

2011-03-26 @ 19:41:47
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Karin från Skåne

Hejsan Cattis! Av en slump hittade jag dig när jag snokade i mammas facebook (har inte själv) och såg din blogglänk. Kul att se dina knattar, själv har jag en kille på 15 månader. Titta gärna in på min blogg. Ha det jättebra! Kram Karin (klasskamraten från Degeberga, back in the days)

2011-03-27 @ 14:52:34
URL: http://lararmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: