Vi lever

Efter förra veckans sjukdomar så har vi varit friska denna vecka, Vincent och Emilia är fria från förkylning och ögoninflammationer och jag med. Det enda som dröjer sig kvar är en retlig hosta och den har gjort min hals alldeles trasig. Försöker att inte hosta men det är inte så lätt och nätterna är jobbiga så då är det bubbelvatten som gäller för att lindra.

Emilia var på 4-månaderskontroll i måndags och hon väger nu 6570 gram och är 62,5 cm, hon är vår "lilla" tjej. Jag tycker att hon är helt lagom, men när man tänker på att Vincent vägde 8420 gram vid samma ålder så verkar hon ju jätteliten. Hon följer i alla fall sin egen kurva och jag slipper höra tjat om amningspuckel.

Ute i det fina vädret




Vincent ville välja kläder till Emilia idag och valde bilar



   K O M M E N T A R E R
Postat av: Clara

Vilka fina bilder!

Kul att det kan skilja så pass mellan dom, samma här med Max och Hugo men där är det tvärt om. Hahaha!

Kramar!

2011-03-17 @ 20:24:20
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Ida

Har samma här oxå. Emma som är 4 mån väger lika mkt som Frida gjorde när hon var 6 mån. Endast längden följer samma. =)

Kramiz!

2011-03-17 @ 20:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: