Ont i magen

Nu är vinterns overall till Vincent beställd och jag har ont i magen. Jag är så orolig att den inte ska hålla efter förra vinterns 4 reklamationer av 4 overaller. Det blev en Didrikson denna gång och alla säger ju att de ska vara bra så då kör vi på det.

Annars har jag ju ont i magen av lite andra anledningar också, jobb, mamma och livet som småbarnsförälder, men jag är glad och mina älskade barn välkomnar mig (på lite olika sätt) när jag kommer hem från jobbet så man ska inte klaga.

Idag har Vincent bara sovit ungefär 20 min på förmiddagen så det ska bli intressant att se hur natten och morgonen blir. Det kanske är dags att ta bort vilan på dagen helt snart?

Emilia som nu även har tänder i överkäken har börjat gnissla tänder och det är inte det minsta mysigt att höra på. Natten till idag fick hon sova i eget rum för att se om jag kan sova bättre, jag sov bättre men Jocke fick sitta med henne i 1½ timme innan hon somnade om då han inte hade gått och lagt sig när hon vaknade. Dock tyckte jag hon skulle sova längre än till 04:30, men det tyckte inte hon. 


Denna blev det, hade velat haft en röd, men det fanns bara lila eller cerise och det vill jag inte ha på något av mina barn. (lånad bild)

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: