Liten utflykten, ultraljud mm

Igår blev det en liten utflykt till Slite i det fina men blåsiga vädret. Det åts lite mellanmål och barnen röjde. Det sägs att Emilia är så stilla vid både samling och när det äter på förskolan. Det är svårt att tro med tanke på hur hon är hemma. Vincent är sådär rolig att ha att göra med, så länge det går som han vill är allt frid och fröjd, men så fort något går emot honom är det kris och katastrof och alla är enligt honom dumma och han bara skriker. Tär på hela familjen. Det är tur att han är otroligt go emellanåt.





I tisdag var vi på ultraljud och fick oss en ordentligt titt på den lilla smurfen där inne. Läpparna, händer, ögon, ögonlock och en massa annat peckades ut av barnmorskan. Allt såg bra och BF flyttdes några dagar till den 28/8.


Jag har varit mer glömsk än vanligt denna vecka bland annat glömt en TENS efter vattengympan (har tyvärr inte kommit till rätta än) som jag fått låna, glömt plånbok när man saknar lunch och dessutom ska handla och bara idag har jag glömt bort att jag skulle klippa Jocke 2 gånger. Hoppas minnet blir bättre till kommande vecka.


Lillsnuttan vill ha luvtröja och keps som stroebror

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Linda Rasmusson

Hej!

Längesen jag var inne och läste bloggar överhuvudtaget men hittade hit och läser att du är gravid igen :-) Grattis! Vad roligt för er! Sköt om dig och familjen.

2012-04-23 @ 22:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: