Påsk

Så var det då påsk. Det som är det roligast med påsken är äggen med godis, enligt mig i alla fall, och naturligtvis ska barnen få varsitt. Jag är så himla rolig att de får varsin tandborste i ägget tillsammans med lite godis och eftersom de båda gillar att måla så blir det en målarbok också, men den får inte plats i ägget. Jag har inte riktigt klart för mig vilken dag som man ska få påskägg, men det får bli imorgon då det ändå är lördag.

Annars hoppas jag det blir en lugn och trevlig helg med mindre foglossning än idag, hade nästan börjat tro att det nog inte skulle bli så illa denna gång, men jag får nog tänka om. På tisdag är det dags för ultraljud och jag har då nästan gått halva tiden.


Emilia gilla att måla

sjunga



Påskpyssel ala Jocke och Vincent


En tjock mamma

Glad Påsk!

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: