Alla sover

Är själv uppe för en gångs skull. I sovrummet ligger resten av familjen och sover. Vincent somnade utan gnäll i min famn klockan 7 och har sovit bra i natt. Eftersom han åt så dåligt igår på dagen fick man lägga sig med en bomb till bröst. En av de bästa med att vara på stan en heldag är att Vincent sover mycket bättre i vagnen och på natten efter.

Idag är det packning som gäller eftersom vi åker till Stockholm imorgon. Jag tycker inte om att packa och sen man fick barn så är det så mycket mer som ska med och eftersom vi åker med båten kl. 7 så ska allt vara klart idag, eller så mycket som går.
Man måste ju också kolla bilen innan man åker och inhandla mat som vi kan ha till matsäck (frukost). Med andra ord en fullspeckad dag-

Jag får mina små infall, så igår när jag stod och pratade med J började jag leka att jag och Vincent åkte snowboard. J bara tittar på och undrar vad i ... jag pÿsslar med och så får han den där blicken med ett leende som säger att jag inte är riktigt klok. (så nu vet ni mer om mig)

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

hi hi. kul. jag vill veta ÄNNU MERA om dej

2008-12-18 @ 10:13:41
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: