I skrikens dimmor

Det här med att skapa en blogg är inte helt enkelt. Först ska man komma på en bra adress, vilket i detta fall jag inte kom på utan det blev mitt smeknamn, verkligen helkul. Sen ska man försöka få den att se fin ut, vilket kommer ta ett tag inser jag och varje dag ska man försöka skriva något. Jisses jag får ångest bara jag tänker på allt. Detta ska också göras när man har en 4 månaders som inte är på sitt bästa humör och inte vill sova.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina

hela två inlägg redan, strålande tider. kanske inte så mkt att begrunda....än, men läst har jag gjort. och kommer fortsätta att göra. förresten, en del begrundande kommer det nog bli ändå, funderar nämligen själv på att dra igång med en blogg... vi får väl se

2008-12-10 @ 19:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: