Idag bär det av hemåt

Packa, packa och packa... det är det som vi ska göra. Jag hoppas verkligen vi får plats i bilen för det har tillkommit en del grejer här uppe.

I natt har vincent sovit riktigt bra så det är nästan som man känner sig utsövd. jag antar att det är tanden som har spökat för i två nätter innan har han skrikit för full hals och det enda som har funkat är att han sover med oss vilket inte är helt optimalt då vi sover i en bäddsoffa men men är det som funkar får man ta det som det är.
nu ligger han och jollrar med farmor och har det mys även då han har varit vaken sedan halv 8, vet inte riktigt vad som har hänt.

jag får redogöra mer för vad som har hänt i jul när vi kommer hem, det har varit fullt upp sp jag böhöver nog själv lite tid att tänka.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: