Snart får jag sova, måste bara blogga lite

Usch, jag är som besatt av detta bloggandet. Det känns nästan som jag inte komma till ro om jag itne får blogga. Det går väl förhoppningsvis över om ett tag.
Jag har märkat att ord som jag ofta använder när jag skriver är bland annar "så" och "känns". Jag ska jobba för att komma på andra ord.

Ikväll ville inte Vincent äta sin gröt utan det skulle vara mammamjölk och en del av den kräkte han sen uppoch jag har ammat kl 18, 19:10, 20:25 och 21:20 och äntligen sover han i sin säng och mina bröst känns som tomma skinnpåsar.

Vi tog en liten tripp till min gravida syster med familj idag. De har en dotter som snart blir två och jag kan tillägga att "vd" magen går tydligen i släkten. Det är så mysigt att träffa dem och det blir ju inte så ofta tyvärr. Vincent var på sitt vanliga toppen humör ett tag, men sen blev han trött och helvetet brakade lös och det var dags att åka hem. Han somnade gott i bilen.

Jag har varit på att skriva "så" så många gånger, hmmm.

Nej nu ska man väl sova lite innan han vill äta igen.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

mysigt att träffa små tjockisar.

vår tjockis sover.

jag ser heartbreak hotel. den är ju för rolig.

sov gott!

2008-12-21 @ 22:12:10
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Skinnpåsar, haha, du är kul du! Men var inte orolig dom fylls snart på igen :-)

Och det här med bloggandet...I know that feeling! Även om jag knappt varit hemma senaste dagarna så är det ju ändå så att man bara MÅSTE in och skriva, titta eller läsa. Lite lätt maniskt sådär :-)

Kram Kram

2008-12-21 @ 22:17:07
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: