8 månader

Jaha då återstår det bara 4,5 månad av min mammaledighet, hu vilken ångest jag får, vad tiden har sprungit iväg. Det är alltså Vincents 8-månadersdag och det har varit fullt ös på honom hela dagen som vanligt. Vi har plockat lite i groventrén och förrådet och har till och med slängt ett par skor, de ni är första gången på ett par år.
När J och jag satt och drack kaffe i väntan på att jag och Vincent skulle ut och gå, han skulle vara riktigt trött innan vi gick. Vincent fick lite macka och satt och mumsade när J säger att ska ni ut och gå så bör du nog skynda dig. Jag tar en mun kaffe och innan jag hunnit svälja har han somnat i matstolen. Jaha det var lite snopet och han blev inburen till sängen. Tyvärr sov han bara en halv timme så det blev att gå ut och gå för att få honom att somna om, vilket han gjorde efter ett tag och sov en timme till.


Trött så trött


Vi har även utforskat ugnen idag

Grattis till min lille sork.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: LeeLoo

Grattis Vincent!Förstår din ångest, hu! Imorgon blir Wilhelm 7 månader..

2009-04-12 @ 20:52:21
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: nina

GRATTIS GRATTIS TILL VINCENT...

2009-04-12 @ 21:17:10
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: nina

... som nog sover nu. å kanske mamma me?

4,5 mån kvar. det går inte jg med på. vem ska underhålla mig sen på dagtid???

2009-04-12 @ 21:18:09
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: