Jag har klämt mig :(

Tycker lite synd om mig själv, mest för att ingen är hemma och kan tycka lite synd om mig. När jag skulle knäppa fast Vincent i vagnen när vi kom in till stan så klämde jag tummen i det himla spännet så att det blev en blodblåsa, ajajaj. Det gjorde så in i rackarns ont och gör fortfarande ont när jag skriver på datorn efter som jag vanligtvis har tummen liggande på mellanslagstangenten, men det går inte nu då blåsa är där så det bli att skriva med den i luften.
Se själv vad ont jag har.


Skoj är i alla fall att vi har träffa Linda, Emelie, Torgny och Rasmus idag. Emelie med familj är nere på besök från Stockholm och deras lille Rasmus är bara 2 månader, liten liten pojke i jämförelse med Vincent. Eftersom det var fullt med folk i stan så tog vi en lunch på fornsalen där det var lugnt och skönt och helt okej mat. Jag åt en chili- och saffranssallad med grillad haloumi och efter det en kaffe med kaka som ingick i priset, det är bra det. Rasmus visade sig vara en riktig sömntuta idag och sov igenom hela lunchen förutom en kort stund då man fick vara snabb med kameran. Annat var det Vincent som vanligt hade full show för alla som ville se, han är ett litet charmtroll vå son, :). Han fick hänga med Linda en sväng för att titta i den lilla butiken och det var inga problem, vilket bådar gott för den 25 april då han ska passas av Linda och även sova över hos dem. Det var så längesen vi såg Emelie sist och då jag var en riktig tjockis och det var sommar. Hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång.




De lilla taget han var vaken


Det var lite svårt att få fokus på Vincent då han studsade mycket

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

AJ AJ AJ STAAACKARS catti. jag seer ju hur ont det gör.

2009-04-09 @ 15:46:30
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: