Nina

Idag har jag bland annat träffat Nina och det gör mig så glad. Jag är alltid glad efter att jag träffat eller pratat med henne och det var alldeles för länge sen sist. Nina är en underbar person och jag känner mig lyckligt lottad över att ha blivit hennes vän. Det som gör att man alltid är glad efter att ha umgåtts med henne är att hon ger mycket komplimanger, tyvärr är jag lite dålig på att ta emot dem, men de värmer väldigt mycket. Hon är en snäll och glad person som bjuder mycket på sig själv och får mig att skratta ofta. En sak som är lite extra är att hon får mig att tänka till på saker som jag vanligtvis inte funderar så mycket på och det gillar jag starkt. Jag försöker visa henne min uppskattning, men idag känns det som jag inte alls gjorde det och en sådan underbar person bör få veta vilken värme hon sprider omkring sig. Jag hoppas verkligen inte det blir lika långt mellan de gånger vi ses som det blev nu på grund av sjukdomar. Du ska veta att du har en stor plats i mitt hjärta, vännen.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

Vad glad jag blev nu då. Jag som var så kanonnöjd med min dag redan nu blev det ännu bättre. Tack för dom fina orden hjärtat. Jag tycker om dej med. Som du vet. Kram

2009-04-14 @ 21:16:28
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: