Vårsalongen

Vincent går på nya upptäcktsfärder varje dag. Det bästa är att krypa efter Sparkys leksaker. I morse hittade han sin brandbil som skulle undersökas noga. Han kan numera också ställa sig på knä mot saker och han kryper mer åp alla 4 nu och hasar bara fram ibland. Man ramlar förståss en del och slår sig, men inget farligt. Han är en ganska lät gråtande pojke, men jag frösöker få honom att tänka på annat istället för att trösta hela tiden för oftast är det för han blir rädd.


(han ville inte alls titta in i kameran)

Efter lunch idag åkte jag och Vincent till Våsalongen i Visby för att titta på konst. Den största anledningen ä att en av mina kollegor är en av de som ställer ut. Det är första gången som jag är där och det var jättetrevligt att det är så många konstnärer att alla borde hitta någon de gillar. Min kollega är superduktig och jag gillade hennes verk mycket. En annan som jag vars verk jag föll för var en kille som målar på kalksten, det var så himla läckert, fast dyrt.


Sparky i en av Vincents dreglisar

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

den där brandbilen, den blir skoj den.

söt vovve

2009-04-10 @ 20:28:45
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: