Vilken skillnad

Efter en ganska jobbig insomningsperiod, från 19-21.30 han fick somna i min famn i soffan då det var det enda som fungerade, så sov han till 2.30 då han vaknade och så gnydde lite. Jag var trött och orkade inte konstra så han fick fortsätta sov i vår säng. Tro det eller ej han sov till 6.30, det är första gången på riktigt länge han har sovit så länge. Han verkade inte heller hungrig i natt så han fick ingen ersättning. Vet inte om det beror på att han fick fullkornsvälling igår kväll det får utvisa sig i kväll. Jag känner mig som en ny människa idag.

Gårdagen tillbingade vi i stan. Vi böjade med att byta till sommardäck och eftersom hela bagageutrymmet var fullt med däck fick inte vagnen plats så det blev sele istället. Sen blev det lunch med Linda för att sen ordna en del inköp av blöjor, nappar och bajspåsar. Vincent hängde med på mammas mage och verkade nöjd med det att han slumrade till en halvtimme. Vi mötte därefter upp Clara och Nina och deras grabbar, en fika på McD och sen strosa runt på stan. Clara var snäll och tog min skötväska under sin vagn så jag slapp kånka på den också. När man har den på axlarna också gör det att belastningen på selen blir fel och inte alls skönt att gå längre sträckor. Tackar tjejerna som underhöll och höll mig på gott humör vilket var precis det jag behövde.

När vi köpte vår bil för ett år sedan fick inte med originalmattorna som ska ligga på golvet och jag har kollat med jämna mellanrum och det finns några, men inte har det gjort det. Igpr när jag ändå var inne och bytte däck hörde jag mig för och äntligen finns dom. Fick precis ett sms att de har kommit till butiken så då kan vi komplettera bilen med dem imorgon. Bättre sent än aldrig.


På jakt efter kameran

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Astrid

Han är så söt.. hahaha.. Dessutom har han en himla snygg sparkdräkt på sig.. Nova har en likadan ;)



kram på er

2009-04-17 @ 15:28:08
URL: http://www.nogg.se/nova08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: