Lugnt

Igår och idag har vi tagit det lugnt. Igår blev det en tripp till stan för lunch med jobb-Linda och lite shopping, glömde ändå lite grejer så de får jag ta en annan dag. Jobb-Linda kommer inte vara min kollega så länge till då hon har fått ett annat jobb. Jättekul för henne och det är hon värd, mindre kul för mig som inte har henne på jobbet.

Idag har vi varit hemma och lekt. J kom hem tidigt, redan kl 2, och Vincent blev jätteglad. J kunde inte gå på toa utan att han bröt ihop. Så mysigt att se att han tyr sig till pappa även om han varit borta mycket i sommar.

Bara Vincent somnar och jag klippt J ska vi mysa upp i soffan med lite onyttigt.

Dimma från igår morse

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

Vilken häftig bild!

Hoppas ni har det myspysigt i soffan nu och mumsar på något gott!

Kramen

2009-08-11 @ 21:14:04
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Nina

LÄcker bild.

Vad blev det för onyttigt. Ostbågar med chili, det har v hemma nu. Håler med dej att de var goda.

2009-08-11 @ 22:21:50
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: