Onsdag

Idag har det var en farande, trevligt har det varit.
I förmiddags åkte vi hem till Linda och Martin, Johan var också hemma men han målade huset så vi såg inte honom så mycket. Vincent sprang runt och skulle kolla allt och jag efter. Det blev lite att äta, en promenad, massa prat, Martin fick bada och sen blev de båda sura. Då passade vi på att åka hem. Inte blev han gladare av det dock och inte vill han sova.

Vi hann tack och lov bara vara hemma en halvtimme innan Nina ringde och frågade om vi ville komma på fika. Vi är ju sociala av oss så vi kastade oss in i bilen och susade hem till dem. Vincent och Ville fick leka (mycket gick ut på att äta sten) medan vi fikade (plocka sten ur munnar och se till att de trivdes). De fick korv med bröd till middag och oj vad de mumsade, tysta blev de också (inte ofta det händer, brås väl på mammorna kanske). Det var en pröving att hålla Vincent vaken på vägen hem, men det gick och nu sover han gott (hoppas jag, ta i trä).

Det har varit en perfekt dag.

Min sommarpojke (inte så nöjd dock)


Får jag eller får jag inte?

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

Känner igen det där med att hålla trötta barn vakna i bilen.

Sånger, miner och teatrar har man ju kört med.

Kramen

2009-08-05 @ 20:36:07
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: astrid

Jasså, han är också förtjust i grytskåpet? Nova med :D



kram på er

2009-08-07 @ 11:45:32
URL: http://nogg.se/nova08
Postat av: Sara Johnsson

Vad fin han är, din sommarpojke!

2009-08-08 @ 18:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: