Musiklek

Idag var det musiklek på biblioteket. Vincent var himla svidig ett bra tag innan vi skulle åka, så jag tänkte att vi åker nu så kan han få sova lite och få ersättning när vi kommer fram. Nu vart det så att fiket inte hade öppet så han fick dricka ersättning kall, var väl inte jättegott man han fick i sig 40 ml sen var dags för sång. Det var tydligen väldigt många som hade tänkt denna tanke då sagorummet blev fullt annars var det väl helt ok. synd bara att de små inte kunde kravla runt på golvet. Känns som han är lite för liten för det här, men men man måste ju prova.

Efter detaa tog jag och Linda en promenad efter att ha flyttat bilarna till Åhlens garaget till Babyproffsen för införskaffa ny nappflaska (den vi hade läcker när man skakar den = ersättning överallt) och pipmugg. Vincent vaknade upp där och bara skrek och ville inte somna om. Somnade om när vi gick men då vi kom i bokhandeln vaknade han igen. Eftersom det bara snöade och inte alls var något trevligt promenadväder gick vi några varv i Åhlensgaraget tills han somnade ordentligt. Då kunde vi äntligen få i oss lite lunch på Ali's, det var himla länge sedan jag var där och det har helt ok mat och inte så fullt med folk.

Nu sitter jag och väntar på att Vincent ska vakna så han kan äta gröt och vi kan åka hem till Linda, Johan och Martin.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

ojdå så mkt folk alltså. då kanske man ska avvakta ett tag tills de blir lite äldre till nästa gång, eller?



hoppas ni får en trevlig kväll

2009-02-13 @ 18:18:05
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Du får hålla mig uppdaterad med flask-äventyret. Så jag vet om det är något speciellt man ska tänka på för att få ut innehållet ;-)



Hoppas ni kom hem ordentligt förresten!

2009-02-13 @ 23:44:25
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: