På jobbet

Där har jag och Vincetn varit på besök idag. Det gäller att inte ha något annat planerat när man går dit för det tar ett tag innan man kommer därifrån. Ylva gosade så mycket med honom att hon tog en halvtimmes extra lunch. Vincent var på toppen humör hela tiden och hoppade, sprattlade och log mot alla, nu däremot är det lilla grin som kommit på besök. Även om jag inte direkt saknar jobbet så är det trevligt att träffa alla kollegorna.
Efter jobbet somnade han som en stock och då passade jag på att gå till Julia och köpa ett par nya jeans. Himla trevlig affär att handla jeans i då de är mycket hjälpsamma samt att jag idag kunde lämna de jag inte skulle ha kvar i hytten, vilket var typ 6 par. Vincent sov lydigt under hela tiden. Jag fick en komplimang av expediten om att jag såg så smal ut även då jag fött barn för inte så länge och tro det eller ej men jag svarade tack istället för det vanliga, nja det är många kilo kvar. Jag börjar bättra mig.

Vincent har hittat något nytt att tugga på, stolsben.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Malena

Härligt att du hitta ett par jeans!!

2009-02-02 @ 18:50:47
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: nina

bra catti! att du mottog komplimangen, det tar sig.



va bra att du fick dina jeans tillslut. ser baken bra ut i dom? syns den? hänger eller sticker den ut?



jag kan tänka mig att v har tillräckligt med utstrålning för att charma hela försäkringkassan

2009-02-02 @ 19:20:19
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

duktigt av dig att ta emot komplimangen, skönt med nya byxor! och roligt att lillkillen visade sin bästa sida på jobbet

2009-02-02 @ 21:08:30
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: