Sova

Det är något det inte blev mycket av efter 3 i natt. Så fort han var i famnen var det lugnt men att ligga själv var tydligen ingen hit, det var bara gnäll och ett himla sparkande. Till råga på allt lyckades han bajsa så det läckte i sängen sen. Fast sova får vi göra senare då vi ska på 6-månaders kontroll idag och sen är det en sväng på stan som gäller.

För att bli lite gladare blir det en bild på lilla Zorro som leker gömma tassar.

Och en på Sparky.


Och på den lilla sötnosen

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Linda

Ajaj, jobbigt det där med sömnen...martin sov inte heller inatt....Månen som spökar måntro? ;-)

2009-02-04 @ 10:25:34
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det har gått ett par dar sedan jag läste dina bloggar, eftersom din syster och gudomliga systerdotter har varit här. Här får du därför en samlingskommentar avseende de sista bloggarna. Vincent: Jag längtar!!! Hundar och kläder: Utanför min trädgård promenerar varje dag en halvstor hund, iförd en randig stickad pyjamas eller vad jag ska kalla det. Ser väldigt fånigt ut. Finns det ingen djurombudsman? Vatten: Vincent blir nog en mästersimmare. Du kommer väl ihåg vad jag har berättat om din systers vattenskräck, när hon var liten. Kladdkakor och jeans: Konstigt att du alls har gått ner i vikt, tänker du bara på godsaker?

2009-02-04 @ 13:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: