blogglivet och lite annat

det här med att blogg är ju himla roligt. det spelar inte så stor roll om det är någon som läser det eller ej, bara att få skriva av sig känns skönt. nu vet jag att det är några som läser den och det är ju också trevligt att folk vill läsa. ett av de moment som är mest spännande är att läsa kommentarerna och jag försöker ibland gissa mig till vad folk kommenterar, fast det är inte så lätt. SÅ NI SOM LÄSER KOMMENTERA MERA

de två gånger som vi nu har borstat tänderna har gått jättebra och han gapar och vill att vi ska borsta mer när det är färdigt. vet inte om det påverkar men han får tygga och leka lite med tandborsten innan vi borstar och jag hoppas att det gör att han tycker det är kul att borsta. det är ju inte så mycket att borsta ään så länge.

idag är det dags för babysim men det rapporterar jag om i eftermiddag.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: clara

lyllos er som får gå på babysim! Vi står ännu i kö vi...

2009-01-13 @ 10:59:49
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: nina

håller med dej, det är så skönt att skriva av sig på bloggen å det är jätteroligt att få kommentarer med andras tankar. en fördel är oxå att folk kan hålla koll på en lite, typ tala om att det är guldbaggegalan man ser på å inte grammisgalan.



ser fram emot rapporten från babysimmet.

2009-01-13 @ 14:51:47
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja eftersom jag inte kan skriva en kommentar om BABYSIM (någon "404 not found" typ...)så gör jag det här istället:



Kul! Kul att det gick så bra och att även du tyckte det var roligt! Du får berätta mer imorgon om vad ni gjorde exakt. Kan vara skoj att veta!



Och borsta tänderna, det är ju vuxenpoäng om något! Ja alltså, för Vincent menar jag nu ;-)

2009-01-13 @ 17:00:07
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: