Den fick godkänt!!!

Ja rumpan alltså och det känns himla bra. Det var inte alls så farligt som jag trodde jag skulle tycka, det kan ju vara att det var han som lagade mig. Vi pratade också lite om fler barn, han har läst min journal från MVC där det står att jag vill ha kejsarsnitt. Han menade på att man kan inte garantera att det inte händer igen men det är jag som bestämmer fast det tar vi när det är dags igen. Det kan ju hända en hel del med känslorna tills dess, men det känns skönt att jag ändå kan få bestämma. Vincent vi gå promenad med J under tiden och det tog inte mer än 10 minuter.

Efter denna skojiga upplevelse gick och fika med Malena och Ebbe. Ebbe och Vincent satt i varsin barnstol och de verkade uppskatta varandra och snodde varandras leksaker. Vincent fick smaka ett rån och var till en början skeptisk men skulle ha mer i alla fall. Sen blev det en liten shoppingtur, köpte en kläda som vi kan ha i skötväskan och en filt. Skulle egentligen inte handla till honom, men men halva reapriset på Lindex. Snurrig som man är så glömde jag vantarna på Lindex, man kom på det innan vi hann åka. Det var bara att tassa tillbaka och de låg där så fint.

  

På väg hem stannade vi till på Maxi för att handla lite och hämta PAKET. Fick inte med mig allt jag skulle så får nog handla imorgon igen. paketen kom min Kosta Boda skål (julklapp från jobbet, sånt där man kan bestämma själv av några grejor). Den matchar mina glas. Vincent fick sin mycket för tidiga 1-årspresent, en kamera som tåler vatten och anna burdus behandling. Mycket praktiskt som vi kan ha när han simmar samt när vi är ute på äventyr. Tack så mycket morfar.

  

Och vad låg inte i lådan om inte detta  och den åt jag upp fort, mums.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: clara

Låter som ni haft en riktigt bra dag.

Jag vill också ha en sån där kamera! :-)

2009-01-21 @ 18:59:43
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: nina

grattis cattis rumpa!

vilket roligt paket. kameran är jättebra. den överlever tom om man tappar den. men glömmer man den är det dock kört.

2009-01-21 @ 20:30:23
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Malena

Vilka snygga killar du fått i din blogg!! Hoppas det gick bra hem!! kram o tack för en trevlig dag!!

2009-01-21 @ 20:31:29
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma

Glad för kameran du fick av Vincents morfar. Använd den! Skönt att läkarbesöket blev positivt och viktigt att du inte behöver oroa dig för en eventuell ny graviditet.

2009-01-21 @ 21:13:46
Postat av: Mamma

Glad för kameran du fick av Vincents morfar. Använd den! Skönt att läkarbesöket blev positivt och att du inte behöver oroa dig för en eventuell ny graviditet.

2009-01-21 @ 21:18:40
Postat av: Linda

Härligt att höra att "besiktningen" gick bra! Och att det inte var så otrevligt och farligt som du trodde.



Söta grabbar i stolarna! :-)



Och jo, fin kamera!

2009-01-21 @ 22:48:28
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: astrid

vad skönt att rumpan blev godkänd ;) förstår att du är orolig för nästa gång men tycker du tänker klokt som väntar med beslut tills det är lite mer dags. äntligen har vi internet.. hoppas allt är väl. hälsa alla



kram kram

2009-01-23 @ 12:24:50
URL: http://www.nogg.se/nova08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: