en dag med fullt upp

Idag har det varit full rull, vilket känns himla skönt och något som jag verkligen behövde. Det kan lätt bli att man sitter och tänker för mycket en dag som denna.

Redan klockan 7 i morse bar det iväg in till stan för att lämna bilen och sedan J på jobbet. Varannan onsdag är det fika på Korpen och innan det brukar alltid jag och Malena gå en runda vilket vi gjorde även idag fast idag blev det en lite längre. Försöka prata samtidigt som man går uppför backen från lasarettet till Norrgatt rondellen är inte helt lätt insåg jag och som förvirrade småbarnsföräldrar pustade vi och försökte bestämma vilken väg precis vid ett övergångsställe och då stannar det naturligtvis bilar.

Efter en som vanligt mycket trevlig fika på Korpen och en lika trevlig lunch på Borgen följde Nina och Linda med mig till minneslunden på Norra kyrkogården för att tända ett ljus. Det blev en lång och skön promenad också och väl behövlig om man ska jobba på formen. Tack tjejer för att ni följde med och jag uppskattade det verkligen. En stor kram till er.

Jag bjöd med en tjej från babysimmet till Korpen och hon verkade tycka det var kul och trivas och hon är en lika stor pratkvarn som många av oss.

Ikväll blev det ersättning vid 9 och jag hoppas verkligen han sover bättre i natt. Han somnade i alla fall ganska fort efter det.

Hem kom vi äntligen vid 5 efter att hämtat J och bilen. Det har varit en heldag som gör att man är lite sliten.

Mamma, för din skull har jag skrivit med stor bokstav så att inte läraren i dig blir upprörd. Hihi

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Malena

Skönt att du fick lite annat att tänka på idag gumman.

Och jag kommer nog ha träningsvärk i morgon haha

2009-01-14 @ 21:15:24
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Skrev det i bloggen men skriver det en gång till: Tack för idag!



Det kändes bra att vi fick följa med dig också!

Kramisar

2009-01-14 @ 23:16:21
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack min lilla flicka. Det ser mycket bättre ut. Jag ska försöka lägga undan pekpinnen.

2009-01-15 @ 09:30:01
Postat av: nina

bra att ni tar med mig på promenader. är ju så kass på det numera.

tyckte det var fint att va med dej där vid minneslunden.

2009-01-15 @ 15:41:37
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: