Måndag

Men inte vilken måndag som helst utan mamma Clara's födelsedag och Ville's 5 månadersdag. Vi var hembjudna till Clara på äggmacka och tårta. Himla gott och trevliga samtalsämnen. Alltid lika kul att träffa dessa tjejer. Ännu ett grattis till Clara om än en dag för sent.
Jag och Linda skulle handla present till Clara innan vi åkte dit. När vi håller på att disskutera vad vi ska köpa så kommer naturligtvis Clara med familj. Linda var snabb med den lilla vita lögnen att vi shoppade på halva reapriset, en annan stod som ett fån. Fast lite hopping blev det två par strumpor och en mössa.
Eftersom jag var så slö att jag inte fick fram kameran länkar jag till våra paparazzi's Linda och Nina.

J köpte hyllor igår som han satte upp i tvättstugan under tiden jag lagade mat. Det är ett projekt för att för att få lite bättre plats där. Det blev väldigt bra.

Bättre sent än aldrig men nu har julen äntligen åkt ut från vårt hus. Förstår inte varför det har tagit sådan tid för så mycket grejer hade vi inte uppe.

Idag är det babysimmning igen och jag hoppas det går bättre med vatten över huvudet än förra gången.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: LeeLoo

samma här angående julsaker... Vi upptagna mammor!? Lycka till på babysim.

2009-01-20 @ 12:13:36
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

förresten, glömde bort att säga att jag tycker du var så fint klädd igår!

2009-01-20 @ 12:15:45
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: