morgonstun har guld i mund

ja det könns verkligen så när man stiger upp kl 5 för köra sambon till båten. nja inte direkt, hade gärna sovit ett tag till då lille vincent bara har sovit 1½ timme i sträck i natt. trodde han skulle sova bättre i vår säng men inte ens det hjälpte.
idag kommer äntigen sanna hem. J är uppe och hämtr henne, därav denna tidiga morgon. hon har i alla fall inte lidit hos j's föräldrar utan blivit bortskämd ordentligt, på nyårsafton blev hon serverad färska räkor tex.

man skulle ju kunna tro att det inte är mycket folk i örelse klockan 6 en lördagsmorgon, men så är det tydligen inte. jag mötte många bilar på vägen hem. vad gör folk? kändes lite sent att vara på väg till båten då.

då j har tagit med min dator på färden får jag sitta vid hans och jag är inte riktigt överens med hans tangentbord. tappar bokstäver så nu måste jag läsa igenom innan publicering.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: