nyårsdagen

jaha då var det 2009 och för andra året i rad är jag inte alls bakis denna dag, förra året var man gravid och nu ammar man, men det känns himla skönt. jag tror i för sig inte att jag kommer göra så mycket idag ändå för man måste ju vara omtänksam mot en smått bakfull sambo så han får dåjigt samvete, hehe.

gårdagskvällen var jättetrevlig med trevliga samtalsämnen, givetvis en del om barn, och mycket (nu bajsade vincent ner sig fullständigt) god mat. till förrätt var det en lax- och räktårta, huvudrätt gorgonsolaspäckad oxfile och efterrätt creme caramel. mycket smarrigt.

det som var riktigt jobbigt var att vincent vaknade vid tolv i natt och ville inte somna om förrän vid två. han var jättetrött men så fort man la ner honom vaknade han upp igen. det slutade med att han fick sova på min mage.

jag hoppas på ett mycket roligt och givande år med min familj och goda vänner, väntar också på ett spännande år med massor av uteckling för vincent.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: