Promenader

För tredje dagen i rad har jag varit ute och promenerat i minst en timme. Idag var det i Tingstäde med Linda och efter att ha blivit guidad i Tingstäde bjöds det på kladdkaka med glass och kaffe, mycket smarrigt. Jag gör kladdkaka alldeles för sällan eller kanske inte egentligen, men det är så himla gott. Tack Linda för idag.

Promenader kanske inte gör mig lika gott som de kunde eftersom jag äter en hel del onyttigt, men tänk om jag inte hade gått. Det är i alla fall skönt att komma ut och betydligt trevligare när man har sällskap.

Vincent somnade ju så fint igår och det känns bra, men tyvärr vaknade han ändå nästan en gång i timmen och kvart över 5 och var piggelin. Han fick ligga och underhålla J tills jag tränat och duschat.

Idag började jag läsa en ny blogg, singelpappa. Den handlar om en pappa som tar hand om sin dotter själv sedan hans fru och andra dotter omkom i en bilolycka. Jag har gråtit himla mycket när jag har läst vad som hände, men han skriver om sin vardag vilket är trevligt att läsa och för att se hur de har gått vidare.
(hoppas det med länken fungerar, första gången, hihi)

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

promenaden kunde jag varit utan men KLADDKAKAN å sällskapet var tråkigt att missa.

hänkar nästa gång.

2009-01-16 @ 17:19:40
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

passar på att kika in & härligt det måste ha varit att vara ute & promenera i solskenet idag!

2009-01-16 @ 23:11:37
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

p.s. idag kikade jag också in på singelpappans blogg

2009-01-18 @ 01:25:03
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: