Mammas lilla hjälpreda

På förmiddagen var jag och Vincent och fikade hos Malena och Ebbe, sambon Conny var också hemma. Det röjdes friskt av de båda herrarn. Det sötaste var nog när Vincent puttade Ebbe i hans Bobby-car, Ebbe var så glad. Annars skulle de mest ha samma saker hela tiden, det är tydligen mest spännande. Hoppas inte Vincent tar efter klättrandet från Ebbe, för det var jisses vad han ska klättra.

Vi åkte sen vidare till stan där vi mötte upp Linda och Martin för en lite shopping tur. Jag hade tänkt att handla present till J, men det glömde jag. Trevligt var det även om det var mycket folk. Vincent fick gå en bit på öster, men det gick inte så fort för det var väldigt mycket att titta på och springa iväg ville han gärna.

Hemma röjdes det också och jag tog fram lite gamla köksgrejer som han kunde leka med under tiden jag diskade. Han tycker det är så skoj att röra runt och jag hoppas han kommer att bli mammas lilla hjälpreda i köket när han bli lite äldre. Jag hade tänkte att han ska få vara med och hjälpa till med så som han kan, om han han vill dvs.



Nu började regnet ösa ner så då passar det bra att krypa upp i sängen.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina

Va trevligt att ni haft sällskap idag.

Tänk att han har gått på stan redan din lille kille.

2009-07-30 @ 21:39:50
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej :)

Fin blogg!



Jag har nu dragit igång min första tävling på bloggen! Gå gärna in och kolla om det är något som kanske skulle passa just dig!

Kramar!

2009-07-30 @ 21:59:47
URL: http://miniiida.blogg.se/
Postat av: Lotta

Visst är det typiskt att de ska leka med samma saker.

Kan gissa att det är full fart på den lille mest hela dagarna.

=D

Ha en fortsatt fin fredag, trots regn.

Kramen

2009-07-31 @ 17:39:24
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: