Fabellaträff

Igår var det Fabellaträff och denna gången var det femkamp (blev något fler grenar dock) på Mix Ranch och sedan grilla nere vid havet. Grenarna vi provade på var skjuta luftgevär (jag träffade med alla mina skott), köra felstyrd trampbil, labyrint, skjuta med blåsrör, fånga pinnar i luften, hinderbana och dessutom povade vi på yxkastning. Laget jag var med i fölorade, men det gjode inte så mycket då det var superkul i alla fall. Försöker varje gång intala mig själv att jag inte är så tävlingsinriktad men när det verkligen gäller så är jag det. Eftersom J jobbade så fick Vincent vara med mamma och han skötte sig mycket bra, satt i vagnen hela tiden och gnällde baa lite när han skulle somna.

Från Mix Ranch åkte vi sen ner till havet och dit kom även några fabellor som inte varit med och lekt. Vi pratade massor grillade vår medhavda matsäck och satt och mös i solnedgången. Vincent var något svå att natta men när han väl somnade så sov han gott i vagnen. På vägen hem hämtade vi upp J som varit på krogshow på hans jobb och sen blev det aka vägen hem. Vincent vaknade tyvärr när vi kom fram så jag fick natta om honom och kom själv inte i säng förän vid 12.

Jag är så glad at jag fått gå med i denna klubb och det är verkligen underbara tjejer allihopa (i alla fall de jag träffat).

Kan tillägga att Vincent har fått en himla mathumör och när vi samlades hos Sandra innan Mix Ranch försökte han sno mat ur folks händer och när han inte fick det blev han jättesur. Har han detta från mig månne??

Kameran kom inte fram igår så det blev inga bilder.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: