Oturspojken

Inte ska man bara bli fasthållen av två tanter samtidigt som de tar blod av en, utan även ramla bakåt och få en stol över sig, ramla in i en kökslåda, hoppa upp med huvudet under bordet samt klämma fingrarna en antal gånger. Jag vet inte riktigt hur jag ska få honom att ta det lite lugnt, fast han ha väl detta från mig så jag borde vetat att det skulle bli såhär. Tycker så synd om honom när han slår sig hela tiden.

Tycker lite synd om mig  själv också eftersom J bara jobbar och man kan inte planera något. Han åkte hemifrån kl 7 och än vet han inte när han kan komma ifrån, blir så trött.

Sötisen ätandes på en tesil innan allt gjode ont

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Amanda

Men vilken liten oturskorp. Det är inte lätt när man vill fara runt och leka och upptäcka nya saker men inte riktigt har koll på sina rörelser och på sakerna runt omkring. :o)



Öppna förskolan blir nog skoj! jag hoppas verkligen det går bra att träffa barnen på dagis idag för gör det det kanske också vi får lov att gå till öppna förskolan sen. Skulle vara så roligt! Och nyttigt!



Hoppas ni får en fin dag idag!

Kram

2009-06-09 @ 07:35:11
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: