En riktig toppendag

Precis som Nina och Clara säger, vilken dag. En hel dag med mammor utan barn, det var jag, Clara, Linda och Nina. Bara tänka på oss själva. Frukost på Wisby hotell, en promenad vid havet, shopping, fika, badminton, bastu och tillfixning och middag på munken. Från kl 9 till 22. Jag bara längtar till nästa gång. Bilder från dagen finns här.
J och Vincent hade en grabbdag som innehöll bland annat en promenad på stan och på kvällen åkte de hem till Lena och Jacob. De var till och med hemma senare än jag.

Idag är man ganska stel och trött. Den där badmintonen var riktigt jobbig och man fick använda muskler som inte används i vanliga fall. Man kan summera detta med att det är en slappardag idag, mest håller jag på att träna Vincent på att kypa då han har fattat lite mer nu hur det ska gå till och kan tar sig dit han vill. Just nu kryper han unt efter Sparky och hans leksak eller min dator. Nu kanske de sista kilona kan försvinna.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: