Fredag den 13:e

Natten till idag har inte varit någon hit, med en superförkyld liten son som dessutom hade lite feber. Han har legat och knorrat hela natten och snoret har runnit. På morgonen fick J ta honom då jag fick mensvärk (trodde den var borta, men inte), men då var han inte lika snorig och febern var borta. Han har varit lite gnällig med mat hela dagen och nu på eftermiddagen började snoret rinna igen och nu börjar även jag känna mig lite hängig. Hoppas det går över fort för oss båda. Pigg är han ändå och studsar runt som en boll.
Vi var en sväng inne i stan idag, shoppade nu jeans till lillgrabben och så blev det en fika på fornsalen. De hade inte alls samma utbud som sist med kakor och jag blev lite besviken.

Nu väntar jag på att det ska lagas mat så man får något vettigt i sig, Coq au vin blir det ikväll, mums, och till efterrätt blir det kladdkaka med daimtäcke.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: