Ingen vanlig onsdag udda veckor

Vanligtvis brukar jag och Vincent gå en promenad med Malena och Ebbe och sedan fika på Korpen med de andra mammornapå onsdagar udda veckor, men igår var ingen vanlig onsdag. Jag fick tid hos naprapaten på morgonen och var skönt att passa på nu när J är hemma. Helt underbart var det, efteråt i alla fall för en del ställen gjorde riktigt ont, och välbehövligt. Vid lunch åkte vi hem till Linda och Martin för det var verkligen längesen vi såg dem och det blev en promenad, macka och kaka och mycket snack, mysigt mysigt. Kan inte låta det gå så länge mellan gångerna.

Vincent har varit hård i magen ett tag och mot detta har det givit katrinplommon och det gav verkligen result igår. Jag och Linda hade innan på dagen pratat att det sällan pyser över nu, men inte denna gång för det var bajs upp till nacken på stackarn. Tack och lov hade vi hunnit hem.


Martin är en riktig tuffing redan.


fast han är väldigt snäll och försiktig.
(jag lyckades inte så bra emd att ta kort dock, hihi)

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

bra med katrinplommon. lite jobbigt när det jäser över. ville körde en sån här i morse med, när jag låg i sängen phu...



JAG VILL OXÅ TRÄFFA LINDA!

2009-03-12 @ 11:24:19
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, ja man ska kanske vara så segerviss på att det inte pyser över när dom är hårda i magen...för då kommer det!

Själv behöver vi oftast bara ta på Martin en mörkblå body så bajsar han på sig. Underligt. Men så är det. När han ska vara fin i blått! :-)

2009-03-15 @ 16:06:48
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: