Knipa

När jag var gravid var jag himla duktig på att knipa varje gång jag körde bil, dvs till och från jobbet varjer dag. Efter förlossning tänkte jag också mycket på det, varje gång jag ammade knep jag och ammades gjordes det hela tiden. Men ju längre tiden har gått mer sällan har det blivit och efter att rumpa fick ok så har det nästan inte blivit någon knipning alls. Jag måste skärpa mig och komma på någon bra tid då jag ska knipa.

Hur gör ni andra, när kniper ni?

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

precis som du så knipr jag nästan inte längre. dumt! för jag känner att jag inte är återställd styrkemässigt.

vi måste komma på nått.

i bilen är bra. vid tandborstning. vid tv´n. när man BLOGGAR kanske, då skulle det bli mkt knip för mig

2009-03-26 @ 11:44:41
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag kniper när jag nattar Martin. Han får ju ligga på min arm en stund så att han somnar och då passar jag på att knipa. När man ändå ligger där och inte gör så mycket menar jag! :-)

2009-03-27 @ 22:31:53
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: