När man tror att man...

...vet hur han fungerar, ja då ändrar han hur han vill ha det. Förra veckan gick det hur bra som helst att låta honom sova i vagnen ute och han kunde sova ett bra tag. Det gick också bra att han sov kvar i bilen när man hade kommit hem. Denna veckan funkar inte alls detta, utan om vagnen eller bilen står stilla för länge så vaknar man. Så nu ska man lära sig att det är nya grejer som fungerar.

Idag har vi varit hos Linda och Martin och Nina och Ville var också där. Himla mysigt, Linda bjöd först på macka sen på två olika sorters kladdkakemuffins med daim på, en med bara daim och en med apelsinkrokant också, samt en kladdkaka med mintkrokant. Ojoj vad gott. Jag berättade för Nina att jag också vill tänka som hon gör, inte att vi har samma tankar men att jag skulle fundera över saker och ting. Det verkar vara lite trevligt, men jag funderar bara lite grann på saker och sen är dessa tankar borta. Nina tycker dock att hon tänker för mycket, så det är kanske en mix som skulle vara optimalt. Det är i alla fall himla roligt att läsa om hennes tankar i hennes blogg.

Som vanligt har jag inte tagit några kort. Jag får helt enkelt boka tid med Nina och Linda för att gå igenom deras på Vincent och mig.

Jag har fått skavsår av min nya bh så nu hoppas jag att jag kan få byta den. Det gör så himla ont där den skaver. Js förslag var att sätta compeed på såren, nja vet inte det.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Ida

Compeed??? Hihi, kul idé! Men kanske lite jobbigt i längden =)

2009-03-25 @ 19:54:16
Postat av: LeeLoo

jag kan också tänka som dig, att jag skulle vilja fundera mer på saker, förstår precis hur du menar. Hoppas du får byta bh, usch, håller tummarna för det..trevlig helg!

2009-03-25 @ 22:22:04
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: nina

va glad jag blir för dina fina ord.

vi kan bränna en skiva med alla bilder på er.

klart du ska få byta bh´n. det där skavet såg inte skönt ut alls.

2009-03-25 @ 22:29:01
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: