Rensning

J har rensat i två stora pappkassar med mina kläder, kläder som jag plockade undan när jag var gravid. Jag fick vara med och tänka realistiskt så det blev inte mycket kvar, detta är väl bara början och jag ska gå igenom andra kassar samt mina garderober också. Jag har så mycket kläder jag inte använder och vissa av de kläder vi gick igenom trodde jag redan hade slängt. Gick igenom mina bh:ar igår för jag skulle kolla vad jag hade nu när jag har slutat amma på dagarna och jag har bh:ar från cup-storlek B upp till J, himla skillnad mellan J och B och jag ska tillägga att J är en amningsbh. Det var inte många som var sköna ändå då de flesta har alldeles för smala axelband som skär in.

Förkylningen har börjat ge med sig. Vincent är nästan helt bra, det är bara lite hosta kvar, och jag är bara lite snorig. Pigga är vi i alla fall så vi joinade Nina och Ville på en shoppingrunda på eftermiddagen idag, det var mest Nina som stod för shoppingen, för min det blev det tre par strumpor till Vincent. En liten fika på Siesta hann vi också med. Tycker det är himla snålt att de tar betalt för att man ska gå på toa så jag höll mig. Detta resulterade till att fick köra hem med uppknäppta byxor för att jag skulle klara mig. Det var så skönt att komma hem och äntligen kunna sätta sig på toa.

Våra vagnar fick agera barnstolar, himla smidigt



Ikväll försökte jag få Vincent att somna själv i sängen medan jag satt bredvid. Det gick inte så bra så efter en halvtimme gav jag upp och plockade upp honom, Han somnade direkt i famnen. Tro nu inte att han låg och skrek i en halvtimme, men varje gång han var på väg att somna kämpade han emot och började gnälla och han var så trött att han inte orkade hålla huvudet uppe.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

tack för sällskapet!

2009-03-17 @ 07:27:28
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: