Sångstund

Idag har vi varit på sångstund på bibblan. Vincnet var som förstenad när de sång och tittade bara och det verkade som han uppskattade det. Det var riktigt många bebisar där idag och vi fick knappt plats på golvet. Efteråt gick vi tillsammans med Linda och Martin och åt lunch och sen blev det naturligtvis en liten shopping runda. Jag shoppade då inget, utom en liten godispåse, utan var mer smakråd till Linda.

Väl hemma igen har jag mest försökt hålla Vincent vaken och på gott humör. Det är tänkt att han ska vara vaken till kl 6 och då har han varit vaken sedan halv 2, så det börjar spåra ur lite här hemma, men det är bara 40 min kvar.

Ikväll kommer Linda (jobb) och jag ska laga mat till oss och sen blir det Let's dance. Nej nu gäller det att underhålla sorken mer.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: