Sista gången

Sista gången på babysimmet var det idag och det gick bra även idag, typiskt att han ska gilla det nu när vi inte ska gå mer, men vi får ju gå och bada själva. Det var en massa dyk och på slutet fick Vincent prova en flytväst, en sådan som de har på båtarna. Just flytvästen var inte superskoj. Konstigt var att han kliade i ögonen redan innan vi hoppade i ocjh ändå var det skoj.

Han har idag vi ett flertalet tillfälen stoppat tummen i munnen. Känns inte så bra, bättre med napp i alla fall med att sluta. Jag vet själv vilka problem jag hade att sluta med att suga på pekfingret, man har ju alltid det med sig.

Idag har jag testat och tagit fina kort på Vincent, jag är inte alls en sådan duktig fotograf som Nina, men nu vet jag lite hur jag ska göra. Det blir ju lätt skuggor när man tar själv, så det får vi jobba på i helgen.
Denna blev himla söt i alla fall.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

jättefin bild

2009-03-17 @ 18:38:10
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad han är häftig

2009-03-17 @ 20:03:20
Postat av: malena

Jag som skrev

2009-03-17 @ 20:03:33
Postat av: astrid

naaw.. vad söt han är..



Ja, Nova suger också på tummen emellanåt. Jag gjorde också det och hade himla svårt med att sluta. Men eftersom Nova inte tar napp så hoppas vi på att hon kanske kan snutta på sin tumme lite ibland istället för mitt bröst. Men så intressant verkar inte tummen vara..



kram på er

2009-03-18 @ 10:47:33
URL: http://www.nogg.se/nova08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: