Mysdag

Jag är inte så lite avundsjuk på Nina som åker hem till sin mamma en gång i veckan och blir ompysslad och någon som mer än gärna tar hennes Ville så hon får lite egen tid. Jag vill också ha det så.

Ja nu är det ju så att jag inte har det så då får jag och Vincent mysa med varandra och det har vi gjort idag. Efter lunch gick vi och la oss i vår säng och sov i två timmar, tills telefonen ingde och väckte oss. Eftersom Vincent är lite snorig är han väldigt mammig så han somnade igen i min famn vid halv 4, så mysig när han bara kurar in sig i min famn. Han gör ju inte det så ofta annars då det är roligare att vara på golvet och leka. För att rensa näsa lite innan sovdags fick han bada en stund och det är alltid kul att plaska runt.

9 månader är han idag och tiden går bara snabbare och snabbare, snart är han väl en snorig tonåring och tror att han har sin egen vilja. Haha det kan han ju tro här ska mamma bestämma tills han blir 20, eller man kan ju i alla fall hoppas att han lyssnar på mig, en vis gammal tant.

Nu hoppas jag bara att J kommer hem snart så vi kan äta, hungrig som vanligt.







Han fick även ett paket idag från kusinerna Elsa och Lina. Böcker var det i paket så nu ska det läsas.



Vill så gärna se semifinalen i ESC, men hur ska jag kunna vara vaken längre än till 9. Kanske ska se reprisen imorgon istället.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

Å va kul med böcker. Snälla kusiner. (Visst är do kusiner?)

Skönt att mysa å sova.

GRATTIS Vincent. Lika länge utanför magen som i den. Det är stort det.

2009-05-12 @ 19:21:17
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Ida Klevås

Grattis till Vincemt och krya på er!

2009-05-12 @ 21:32:54
Postat av: malena

grattis till store vincent.

2009-05-13 @ 08:36:02
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: clara

Max böcker, de e grejjer de! ;)

2009-05-13 @ 09:19:48
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: