Regn regn regn

Från lunch idag har det bara regnat och det gjorde att turen på stan inte blev fullt så trevlig som jag hoppats. Vincent ville naturligtvis inte ligga ner så han blev blöt han också. Vincent och jag tog en lunch på McD själva idag och försökte charma alla och lyckades till stor del, grabbarna från högstadiet var inte så imponerade av honom, men annars gick det bra. Där träffade vi också en tjej som låg på BB samtidigt som oss. Jag med mitt dåliga sinne för att käna igen folk hade svårt att placera henne, men hon kom fram och sa vem hon var och visade upp sin lilla Elin som föddes dagen efter Vincent. Trevligt att folk kommer fram och säger vem de är när de ser att jag tittar som ett fån.

Efter lunchen mötte vi upp Linda och Martin. Det blev ett kryssande mellan affärerna för att inte bli för blöt. Ett av ärendena var dock att gå till Picco för att byta ett par jeans, som jag köpte till Vincent förra veckan, då jag upptäckte att de var felsydda. Tyvärr var även det andra paret som fanns i den storleken också det, det slutade med att expediten ska sprätta upp dem och sy dem rätt och jag ska hämta dem imorgon. Försökte få dem billigare, men det gick inte. Det andra jag vill ha var ett par skor till Vincent som han kan ha på dopet, men det var tydligen dömt att misslyckas. Det fin hur många söta skor till tjejer, men till killarna finns bara ett fåtal och inga som föll mig i smaken eller var de för små eller för stora. Jaja han får väl klara sig utan skor.

Imorgon väntar samtal med chefen för att få reda på den nya lönen...


Vincents favoritställe


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Linda

Hej, sorry har inte hunnit med det ska försöka göra klar den ikväll och lägga in den. Har haft lite full upp.

2009-05-06 @ 20:31:48
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Linda R

Haha, han verkar verkligen digga er ugn!! Hur många poser och bilder har ni på honom när han står och beundrar ugnluckan? :-)

2009-05-07 @ 21:12:04
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: nina

He he söt han är när han både STÅR å räcker ut tungan. det kallar jag koordination.



Det är jag som är din prenumerant.

2009-05-07 @ 21:23:36
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: