Tack Nina

Nina hade med sig en present till mig, så snällt att man blir alldeles rörd. Det var en bröllopsminnen bok och den ska vi verkligen använda när vi gifter oss. Så kul att ha senare i livet. Känns som jag inte uttryckte min glädje över att hon köpt något till mig, men jag blev så glad och det är det som fyller mina tanka ikväll. Massa kramar till dig, det var så skoj att träffa er.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

En sån hade vi oxå på vårt bröllop.

Så roligt att gå tillbaks och titta i.

Precis som om det var så himla länge sen vi gifte oss då...?

Nej det var det inte, men jag älskar att vältra mig i minnena.

Kram

2009-05-27 @ 08:35:16
URL: http://steinsdotter.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: