Uppiffning

Fika med de på jobbet som fick barn 2008 var en av sakerna på schemat idag. Full rulle blev det verkligen hemma hos Maria och Klara med 5 barn mellan15 till 5 månader samt 2 på 5 år. Maria bjöd på rabarberpaj med vaniljsås, oj vad gott. Ungarna röjde runt och en del av oss fick stå i beredskap så att inget dumt hände och vi lämnade deras hem i kaos med leksaker överallt och en massa disk.

Sen mötte vi upp Nina och Ville och tro det eller ej men idag var jag sen och Nina fick vänta på mig, har aldrig hänt innan. Vi strövade runt på stan och letade present till syster min och efter mycket om och men hittade jag vad jag letade efter. Det blev även en hissgardin till Vincent rum och en ny tvålpump till köket. Vi köpet ny till badrummet i lördags och gillade den så mycket att det blev en likadan till köket (du kanske skulle gilla den Linda).

Vincent har lärt sig något nytt idag, klättra i trappan. Jag tog honom när han hade kommit upp på första trappsteget. Det där med lekhage verkar inte så dumt.


Röjer i hyllorna


Fina gardinen

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

v fint det blev med gardinen. Snabba ni var att få upp den. Du eller jocke?

2009-05-11 @ 20:39:17
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: catti

Jag naturligtvis, den är bara uppsatt provisoriskt

2009-05-12 @ 06:08:11
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: