Längtar tills imorgon

Imorgon eftermiddag ska Vincent hem till Linda och Emil och spendera kvällen och natten där. Jag och J ska ha en myskväll med plockmat och vi ska bara ta det lugnt. Tanken på att få ligga kvar i sängen och dra sig efte det att jag vaknar på söndagmorgon får mig att bara vilja gå och lägga mig. Visst är vår son underbar, men ibland vill man ta igen sig och rå om varandra.

Idag lunchade jag med Ville och Nina, som jag har längtat efter dessa. Jag saknar mina mamma-vänner massor och tänker med värme i hjärtat på den tid som varit då vi träffades så mycket mer och allt vi diskuterade och undrade över.

Ville vet precis vad han vill ha och får man inte det så blir man gnällig, känner igen tendenserna. Jag och Nina fick också prata en hel del även om en jobblunchs tid är lite kort tycker jag.

Vincent har läst en massa böcker och naturligtvis varit på Myllan.



Zorro

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina

Du gjorde min dag gumman.

Ha en skön dag, natt och morgon nu i helgen

Kram

2009-11-13 @ 20:37:16
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Jennifer ♥

Hoppas du får en trevlig Lördag :)

Kram

2009-11-14 @ 15:26:03
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Lotta

Härligt att ha andra mammor att umgås, tänka och prata med.

Visst behöver man vuxentid ibland, hur mycket man än älskar sina barn!

Kramen

2009-11-14 @ 17:52:08
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: