Min namnsdag

Igår var det min namnsdag och är som ett barn och vill att den sak firas. Jag fick en pepparkaksulle med ljus i till fukost och 3 med mig till jobbet (förmiddagsfik, lunch, eftermiddagsfika), en bok med chokladrecept och kort. Dagen på jobbet blev bättre än föregående och många gratulationer.
När jag fått Vincent att somna för natten kom jag ut till vardagsrummet och möttes av ett fotbad och på armlängds avstånd fanns pepparkakor med ädelost, ett glas vin och toblerone och datorn fick jag i knäet. Ojojoj så skönt det var att bara dsitta där och koppla av.



Idag har jag försökt få reda på var Vincent ska börja på dagis. Vårt första alternativ är kört och på andra alternativet svarade de att det såg inte omöjligt ut och att det skulle lösa sig trodde de. Beslut skulle komma snart. Det börja kännas som det är lite ont om tid då jag vill att han ska börja den 4:de januari alt den 7:de och de ska planeras lite med jobbet och så. Hoppas verkligen att beslutet dimper ner snart.

Vincent har inte haft några men från sprutan vilket känns skönt, men man kunde ju hoppas på att han skulle ta och sova bättre snart.
Pratade med Nina innan idag och vi konstaterade att vi trodde att den jobbigaste tiden på natten skulle vara när de var spädbarn, inte att nätterna skulle bli värre och värre. Lever på att det kommer att vända någon gång, förhoppningsvis innan han flyttar hemifrån.
Söt är han i alla fall.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina

Vansinnigt söt. Å du med (L)

2009-11-27 @ 10:49:24
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilken härlig namnsdag.

Tänk om jag kunde bli så uppvaktad.

Pepparkaksrulle...

Låter riktigt gott.

Kan lugna dig med att när barnen är 12 och 9 så sover de gott.

Hela natten!

Så ha tålamod...

=D

Kramen

2009-11-28 @ 19:33:07
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilken härlig namnsdag.

Tänk om jag kunde bli så uppvaktad.

Pepparkaksrulle...

LÅter jättegott!

Kan lugna dig med att vid 12 och 9 år så sover barnen gott.

Hela natten!

Så ha tålamod.

=D

Kramen

2009-11-28 @ 19:34:42
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Lotta

OOOps!

2009-11-28 @ 19:34:59
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: