Trött trött trött

Efter att ha jobbat 6 dagar denna vecka är jag riktigt trött. Det hjälpte ju inte heller att Vincent tokskrek inatt och inget hjälpte. Till slut fick han baa springa av sig lite och efter en liten stund satte han sig ner och jag satte mig bredvid och det tog inte lång tid förän han låg med huvudet i knät och myste, då började jag om nattningen.

Det är riktigt tröttsamt att han har så dåligt tålamod och att det svänger ordentligt i humöret, man vet aldig vad som ska trigga en skrik- och gnäll-tid. Hoppas det snart går över.

Han har ju naturligtvis sina super söta och mysiga perioder och de väger upp all trötthet man har.

Imorgon är det vilodag eller det lär väl inte bli så mycket vila, men jobba ska jag i alla fall inte.


Vincent och hans djur


Sötnosen lite trött han med


Bara busig

   K O M M E N T A R E R
Postat av: astrid

ååh, vad skönt att höra att man inte är ensam om att ha det lite problematiskt på nätterna. Nova kan vara vaken flera timmar på nätterna. Vi har ingen aning om varför. Det är skit jobbigt..



kram på er

2009-11-21 @ 21:33:18
Postat av: clara

det är ju nu deras humör verkligen börjar... det märks verkligen på Max, han testar oss ca varannan minut...



Tack för en mycket trevlig lunch!!

2009-11-22 @ 09:16:03
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Jag har en gåta på min blogg. Om du svarar rätt har du chansen att vinna årets julklapp! Var med och svara rätt du med.



/Marielle http://marielletorgersson.blogg.se

2009-11-22 @ 15:43:43
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: