Ballerina pepparkaka

De var riktigt goda även om jag föredrar vanliga ballerina, men måttliga(?) som vi är så satte vi i oss hela paktet på en gång. Kan hända att jag köper dem till advent.

Alla helgons dag är det idag men vi tar och åker och tänder ett ljus för Erik imorgon när vi båda är lite me pigga. Dagen idag har inte varit så anstängande utan vi ha tagit det lugnt och myst.

Vincent har blivit väldigt mammig och rycker mig i benen så fort jag ska göra något, men J kunde i alla fall lägga honom ikväll vilket är en förbättring från de senaste kvällarna. Tand nummer 13 har nu börjat titta fram, men den verkar inte göra lika ont som kindtänderna gjorde.

Vincent väljer bok




   K O M M E N T A R E R
Postat av: clara

Oj vad han fixar. Inge kul med tänder som ska upp, otroligt att han redan är inne på tand nr 13!! Max är mitt uppe i en tand som bråkar och det är lagom kul.

2009-10-31 @ 22:13:58
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Lotta

Där har han det ju bra, med alla böcker.

Blir nog en klok gosse när han blir större.

Kramen

2009-11-01 @ 08:34:14
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: