Helgen

Det var helt underbart i lördags, umgås med goa tjejer dricka drinkar och äta god mat. Jag är ju inte så himla flockig av mig när det gäller smika mig och måla naglarna direkt, äger inte något, men jag kände mig jättefin när Clara både målat naglarna och smikat mig. Tack så jättemycket, uppskattade det massor.
Bilder finns på Ninas blogg.
Det blev en tidig hemgäng med en riktigt billig taxiresa. Ha aldrig rest för bara 250 innan.

På söndag förmidag kom Malena och Ebbe på besök och tack vare en tidig kväll och massa vatten till maten kände jag mig riktigt fräsch. Det var så längesen vi träffade dem sist, Ebbe har vuxit så och blivit en riktig liten kille. Både jag och Vincent fick varsin pesent, tackar så mycket gör vi båda.


Den enda bilden på de båda och den blev suddig



Min är redan slut fast det gör inget för jag fick 3 påsar blåa Marianne idag av min kollga som varit på Finlandskryssning. Jag få börja mitt nya liv en annan dag.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: astrid

Ja, här händer det saker och fort går det ;) haha.. Ja, absolut kommer vi komma över till gotland. Tanken är att vi ska skriva uppsats om ett ämne på gotland så vi kommer komma över. När vet jag inte.



Vincent är lika söt som vanligt..



kram på er

2009-10-20 @ 08:29:14
Postat av: Fru Evelina

vad härligt att du hade en bra helg, då brukar veckan börja desto bättre!

gottit med godis, man lever ju för att leva så visst måste man njuta av godsaker hihi :-)



kram

2009-10-20 @ 08:37:10
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Lotta

Jag har sett bilderna hos Nina.

Ni verkar ha haft riktigt trevligt.

Ska du oxå vara med i radio och prata om Falabella?

Kramen

2009-10-20 @ 17:56:30
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: malena

Tack för att vi fick komma och leka lite i helgen, Ebbe sov som en stock sen!

2009-10-20 @ 22:46:57
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: