Onsdag

Redan onsdag, har fått för mig at det är tisdag idag och när jag kommer på att det är onsdag så blir jag så glad halv jobbveckan har gått och snart är det helg. Fast jag skall i för sig jobba på lördag också så det är lite längre än vanligt till helg.

Vincent han röjer på som vanligt här hemma. Tycker han blir bättre och bättre på att uttrycka vad han vill och låter ibland som han härmar hur vi låter. Tyvärr sover han som en kratta på nätterna och i natt var det Js tur a<tt ta honom, men efter att han hade varit uppe 3 gånger redan kl halv 1 så tog jag honom då jag redan var vaken. Började med att han fick ligga kva i sin säng och jag satt bredvid men när han efter 1 timme fortfarande vaknade vid varje vindby (blåste ganska rejält) så fick han ligga i min famn medans jag såg på tv och då somnade han äntligen.

Idag har han sovit ½ timme efter lunch och vi har hållit honom vaken tills nu så jag hoppas han ska sova bättre inatt.

Igår fick han klappa Sanna och dessutom dra och rycka lite utan att hon sprang iväg, så de börjar kanske få lite förståelse och acceptera honom.



Bilder från ikväll när vi var ute



   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

Gullig är han iaf.

Gissar att ni inte tycker det mitt i natten...?

Det är så frustrerande att inte få sova.

HOppas natten blir bättre.

Kramen

2009-10-07 @ 19:26:04
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Nina

Jobba på lördag? Vadan detta?



Fin han är. Va kul at han kan börja kommunicera mer förståligt.



Vi skulle ju träffas nån dag. När skulle passa? Söndag?



Kram på er

2009-10-07 @ 19:46:46
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: